ТЕЛЕВІЗІЙНА РЕКЛАМА НА РИНКУ ЖІНОЧОЇ КОСМЕТИКИ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Андрух А. В. Львівський національний університет імені Івана Франка

Ключові слова:

реклама, жіноча косметика, ринок

Анотація

ТЕЛЕВІЗІЙНА РЕКЛАМА НА РИНКУ ЖІНОЧОЇ КОСМЕТИКИ В УКРАЇНІ

Біографія автора

Андрух А. В., Львівський національний університет імені Івана Франка

Науковий керівник: Кушнір Т. М. к.е.н., доцент

Посилання

Trust in advertising in the U.S. media 2021. Statista. Statista. URL: https://www.statista.com/statistics/325458/trustworthiness-common-advertising-tactics/.

What is an advertisement and why are important? Adjust. Accelerate your app’s growth with. Adjust. URL: https://www.adjust.com/glossary/advertisement/.

Ліпич Л. Г., Хілуха О. А., Кушнір М. А. Стратегічне управління підприємством як багатовимірний простір парадоксів. Науковий погляд: економіка та управління (правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”). 2021. № 3 (73). С. 33–39. DOI: https://doi.org/10.32836/2521-666X/2021-73-5.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-16

Як цитувати

Андрух А. В. (2023). ТЕЛЕВІЗІЙНА РЕКЛАМА НА РИНКУ ЖІНОЧОЇ КОСМЕТИКИ В УКРАЇНІ. Науково-практичні конференції кафедри ПТЛ (Економіка підприємства: теорія та практика: Всеукр. студент. наук.-практ. Інтернет-конф. та Підприємництво та торгівля: сучасний стан і перспективи розвитку: Міжнар. наук.-практ. конф. ), (ХІІ (20-21 квіт.), 8–9. вилучено із https://konfkafptl.lntu.edu.ua/index.php/KKPTLLNTU/article/view/1