ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ
Посилання
Кузьомко В. М., Репнікова І. П. Використання штучного інтелекту у цифровому маркетингу. Інфраструктура ринку. 2017. Вип. 13. С. 112–118. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2017/13_2017_ukr/21.pdf.
Копєйкіна Є. В., Стеблюк Н. Ф. Технології штучного інтелекту в маркетингу. Приазовський економічний вісник. 2019. Вип. 3(14). С. 462–466. URL: http://pev.kpu.zp.ua/journals/2019/3_14_uk/79.pdf.
Хуторна М. Е. , Кирилюк Є. М. , Руденко М. В. Цифровізація: маркетингові тренди та платформи реалізації. Науковий вісник Одеського національного економічного університету. 2022. № 5–6 (294–295). С. 80–87. URL: http://n-visnik.oneu.edu.ua/collections/2022/294-295/pdf/80-87.pdf.
Проскурніна Н. Цифрові технології: штучний інтелект у маркетинговій діяльності. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. 2020. № 4. С. 129–140. URL: https://cutt.ly/J7tWgkJ.
Полінкевич О. М. Управління складовими безпеки підпримєницьких систем в умовах цифровізації. Цифрова економіка: тренди та перспективи : матеріали Міжнародної науково- практичної конференції [Тернопіль, 25 жовтня 2018 р.]. Тернопіль: Осадца Ю. В., 2018. С. 108–109.
Полінкевич О. М., Ліпич Л. Г., Лещук В. П. Нейронна мережа кількості бізнес-процесів на машинобудівному підприємстві. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. Серія економічна. 2017. Вип. 17. С. 129–136.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Аль-Хасан М. Х.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.