МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ЯК ОСНОВА РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ

Автор(и)

  • Мішаков А. О. Луцький національний технічний університет
  • Кравець Д. Є. Луцький національний технічний університет
  • Шеремета І. А. Луцький національний технічний університет

Біографії авторів

Мішаков А. О., Луцький національний технічний університет

Науковий керівник: Полінкевич О. М., д.е.н., професор

Кравець Д. Є., Луцький національний технічний університет

Науковий керівник: Полінкевич О. М., д.е.н., професор

Шеремета І. А., Луцький національний технічний університет

Науковий керівник: Полінкевич О. М., д.е.н., професор

Посилання

Основи маркетингової стратегії. URL: https://leosvit.com/art/osnovy-marketyngovoyi-strategiyi

Стратегічне планування (розробка бізнес-стратегії, маркетингової стратегії, створення бізнес-плану підприємства). URL: https://a-balance.ub.ua/service/23269-strategichne-planuvannya-rozrobka-biznes-strategiyi-marketingovoyi-strategiyi-stvorennya-biznes-planu.html

Світовий досвід використання маркетингових стратегій. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/197263376.pdf

Основні маркетингові стратегії. URL: https://biznesua.com.ua/osnovni-marketingovi-strategiyi/.

Полінкевич О. М. Маркетинг туризму та готельно-ресторанної справи : навч. посібник. Луцьк : ЛНТУ, 2022. 288 c.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-18

Як цитувати

Мішаков А. О., Кравець Д. Є., & Шеремета І. А. (2023). МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ЯК ОСНОВА РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ. Науково-практичні конференції кафедри ПТЛ (Економіка підприємства: теорія та практика: Всеукр. студент. наук.-практ. Інтернет-конф. та Підприємництво та торгівля: сучасний стан і перспективи розвитку: Міжнар. наук.-практ. конф. ), (ХІІ (20-21 квіт.), 92–94. вилучено із https://konfkafptl.lntu.edu.ua/index.php/KKPTLLNTU/article/view/43

Номер

Розділ

Розвиток підприємств: сучасні моделі, трансформація та реструктуризація