THE INFLUENCE OF SERVICE CULTURE ON THE COMPETITIVENESS OF A HOTEL ENTERPRISE
References
Барков С. А. Управління персоналом. К. : Юрист, 2021. 314 с.
Архіпов В. В., Русавська В. А. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства: навч. посібник. 2-ге вид. К. : Центр навчальної літератури, 2021. 342 с.
Гірняк Л. І. Сучасні аспекти управління якістю у закладах готельно-ресторанного комплексу. Актуальні проблеми економіки та торгівлі в сучасних умовах євроінтеграції: матеріали щорічної наукової конференції професорсько-викладацького складу та аспірантів Львівського торговельно-економічного університету / відп. за вип. Б. Б. Семак. Львів: вид-во Львівського торговельно-економічного університету, 2018. С. 226–227.
Полінкевич О. М. Регіональний ринок підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Економічні науки. Сер. «Регіональна економіка». зб. наук. праць. 2020. Вип. 17 (67). С. 341–347.
Полінкевич О. М., Камінські Р., Ліпич Л. Г. Концепція управління маркетинговими стратегія підприємств індустрії гостинності. Вісник Львівського університету. Серія економічна. 2021. Вип. 60. C. 110–118. DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2021.60.0.6010
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Бондарчук Я. В.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.