ВПЛИВ КУЛЬТУРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Бондарчук Я. В. Київський національний університет культури і мистецтв

Біографія автора

Бондарчук Я. В., Київський національний університет культури і мистецтв

Науковий керівник: к.е.н., доцент Ворошилова Г. О.

Посилання

Барков С. А. Управління персоналом. К. : Юрист, 2021. 314 с.

Архіпов В. В., Русавська В. А. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства: навч. посібник. 2-ге вид. К. : Центр навчальної літератури, 2021. 342 с.

Гірняк Л. І. Сучасні аспекти управління якістю у закладах готельно-ресторанного комплексу. Актуальні проблеми економіки та торгівлі в сучасних умовах євроінтеграції: матеріали щорічної наукової конференції професорсько-викладацького складу та аспірантів Львівського торговельно-економічного університету / відп. за вип. Б. Б. Семак. Львів: вид-во Львівського торговельно-економічного університету, 2018. С. 226–227.

Полінкевич О. М. Регіональний ринок підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Економічні науки. Сер. «Регіональна економіка». зб. наук. праць. 2020. Вип. 17 (67). С. 341–347.

Полінкевич О. М., Камінські Р., Ліпич Л. Г. Концепція управління маркетинговими стратегія підприємств індустрії гостинності. Вісник Львівського університету. Серія економічна. 2021. Вип. 60. C. 110–118. DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2021.60.0.6010

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-18

Як цитувати

Бондарчук Я. В. (2023). ВПЛИВ КУЛЬТУРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Науково-практичні конференції кафедри ПТЛ (Економіка підприємства: теорія та практика: Всеукр. студент. наук.-практ. Інтернет-конф. та Підприємництво та торгівля: сучасний стан і перспективи розвитку: Міжнар. наук.-практ. конф. ), (ХІІ (20-21 квіт.), 57–59. вилучено із https://konfkafptl.lntu.edu.ua/index.php/KKPTLLNTU/article/view/28