ВПЛИВ КУЛЬТУРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Посилання
Барков С. А. Управління персоналом. К. : Юрист, 2021. 314 с.
Архіпов В. В., Русавська В. А. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства: навч. посібник. 2-ге вид. К. : Центр навчальної літератури, 2021. 342 с.
Гірняк Л. І. Сучасні аспекти управління якістю у закладах готельно-ресторанного комплексу. Актуальні проблеми економіки та торгівлі в сучасних умовах євроінтеграції: матеріали щорічної наукової конференції професорсько-викладацького складу та аспірантів Львівського торговельно-економічного університету / відп. за вип. Б. Б. Семак. Львів: вид-во Львівського торговельно-економічного університету, 2018. С. 226–227.
Полінкевич О. М. Регіональний ринок підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Економічні науки. Сер. «Регіональна економіка». зб. наук. праць. 2020. Вип. 17 (67). С. 341–347.
Полінкевич О. М., Камінські Р., Ліпич Л. Г. Концепція управління маркетинговими стратегія підприємств індустрії гостинності. Вісник Львівського університету. Серія економічна. 2021. Вип. 60. C. 110–118. DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2021.60.0.6010
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Бондарчук Я. В.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.